Oldalak

Rendszeres olvasók

2011. február 14., hétfő

Valentin nap

Édesanyámat Amerikában fertőzte meg a Valentin nap úgy 30 évvel ezelőtt, amikor látogatóban járt a nagybátyámnál. Akkora felhajtást csináltak ezen a napon, hogy anyám sem tudta kivonni magát a hatása alól. Ekkor küldte nekem haza ezt a lapot.
Se azelőtt, se azóta nem kaptam senkitől semmit Valentin napra. Nekem nem is fontos ez a nap. Nem igazán érzem jelentőségét, de ez az egy Valentin napi képeslap nagyon fontos, és kedves a szívemnek.


Készítette: Hallmark

2 megjegyzés:

  1. Nagyon aranyos ,hasonlít a matyó hímzéshez:))

    VálaszTörlés
  2. Szerintem anyukám is azért választotta, mert örült, hogy Amerikából valami magyarosat küldhet nekem, és az ottani magyar kolónia tagjai is szerették a magyaros dolgokat, és szerettek például magyar népviseletet hordani.

    VálaszTörlés