Oldalak

Rendszeres olvasók

2011. április 28., csütörtök

Kertem tavaszi pompája

Hát, ez a tél is véget ért. Végre.

Bevallom, én nem vagyok valami nagy kertész. A növények jó részének a nevét sem tudom. Arról sincs fogalmam, hogy a kertben mikor mit kell csinálni. Szerencsére a természet nélkülem is jól elboldogul. Pontosan tudja, hogy mi a dolga. Én pedig csak gyönyörködöm.



  
Imádom a kövek között élő kis apróságaimat








































 
Minden télen azért drukkolok, hogy a tulipánfa bimbói el ne fagyjanak. 
 




Gyönyörű sárga  boglárkám egész nyáron virágzik. Hűvös, árnyékos helyen van, és szerintem azt hiszi, hogy mindig tavasz van. Ezt csak azért gondolom, mert a városban máshol nem nagyon látom, hogy egész nyáron annyira virágoznának, mint nálam.
























































"Lila Ákác". Évekig azt hittem, hogy el fog pusztulni, de nagyon makacs. Úgy néz ki, hogy megmarad.

6 megjegyzés:

  1. Huh! Itt tényleg minden nagyon szép!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, de ezt a kertem szinte magától produkálja, mert mint az elején írtam, én nem nagyon értek az egészhez. Csak leraktunk mindent valahova, és itt-ott lett belőle egy dzsungel, amibe belevegyül a gaz is.

    VálaszTörlés
  3. Na ebben hasonlitunk, mert a nevuket es mikor mit kell, nagyon en sem tudom:)

    De a kert csodaszep!

    VálaszTörlés
  4. Ahhoz képest,hogy "nem értesz" a kertészkedéshez csodaszép kerted van,a profi szakik is megirigyelhetnék.
    Azt a sárga boglárkafát nem ismerem,mifelénk soha nem láttam,de gyönyörű szép!

    VálaszTörlés
  5. Igen, a boglárka valóban nagyon aranyos, és elég igénytelen is, csak néha a kiszáradt vesszőket le kell vágni.
    A profik valószínűleg szívrohamot kapnának, mert nemcsak nem értek a kerthez, hanem sokszor még lusta is vagyok vele foglalkozni. A gyom sem túlzottan zavar engem. Úgyhogy szegény kertem saját maga oldja meg a problémáit.
    Viszont nagyon szeretek kint üldögélni, és a madarakat hallgatni.

    VálaszTörlés